Vóór 17.00 besteld, de volgende werkdag geleverd
0413-363081

Winkelwagen

geen items
Totaal:
€ 0,00
Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

U kunt bij Schellen Kantoorvakhandel 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.

Daarnaast kunt u op maandag van 13.00 tot 18.00 uur en van dinsdag t/m zaterdag van 9:00 tot 18:00 uur (zaterdag tot 17.00 uur) de winkel bezoeken om persoonlijk door één van onze medewerk(st)ers geholpen te worden. 

 

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:
 

  • Vooruitbetaling
    Bij het afsluiten van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.
  • iDeal
    Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.
  • Creditcard
    Als u kiest voor betaling met een Creditcard, kunt u deze uitvoeren via de beveiligde website van MultiSafepay.
  • Overboeking
    U kunt ervoor kiezen om uw betaling na afloop zelf over te boeken via uw bank. In dit geval kunt u de betaling richten aan Schellen Kantoorvakhandel en uw betaling doen op rekening NL 37 RABO 0163 3821 15
  • Op factuur
    Het is voor bedrijven in de regio die bij ons bekend zijn mogelijk om op factuur te bestellen. Indien u als bedrijf hiervoor in aanmerking wilt komen kunt u altijd met ons contact opnemen om hier afspraken over te maken. Particuliere afnemers en bedrijven die niet bij ons bekend zijn dienen altijd vooraf of via Ideal te betalen.

 

Wat zijn de openingstijden van Schellen Kantoorvakhandel?

 

Onze fysieke winkel is geopend op de volgende dagen en tijden:
maandag van 13.00 uur tot 18.00 uur
dinsdag van 9.00 uur tot 18.00 uur
woensdag van 9.00 uur tot 18.00 uur
donderdag van 9.00 uur tot 18.00 uur
vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur
zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur

 

Met Carnaval (maandag en dinsdag), 1e en 2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, 1e en 2e Pinksterdag, 1e en 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Op Goede vrijdag hebben wij geen koopavond.

De webwinkel is 24 uur per dag geopend. Rondom feestdagen kunnen leveringen vertraging oplopen.

Indien u vragen heeft voor onze Klantenservice, dan kunt u contact opnemen tijdens bovengenoemde openingstijden of mailen naar info@schellen.nl
Wij staan klaar voor al uw vragen over onze producten & diensten en over de webwinkel.

 

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Stuur een e-mail naar info@schellen.nl wat u retour wilt sturen en de reden van retour.
U betaalt zelf de kosten voor retourneren.
(Het bedrag dat in rekening is gebracht zoals verzendkosten, onvoldoende gefrankeerde of onaangemelde retourzendingen worden niet vergoed).
Na ontvangst van de goederen (in nieuwstaat) crediteren wij u het betaalde bedrag.

 

Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. 
Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.

 

Ik kan me niet meer aanmelden bij de webwinkel. Wat nu?

Mogelijk is uw account inactief of gebruikt u niet de juiste login-gegevens. U kunt allereerst controleren of u de gebruikersnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kunt u kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar uw e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan u vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van uw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.

 

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?

U kunt uw vraag richten via de e-mail aan info@schellen.nl
Wij geven dan zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen 24 uur antwoord op uw vraag.

 

 

 

<