U kunt bij Schellen 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.
Daarnaast kunt u op maandag van 13.00 tot 18.00 uur en van dinsdag t/m zaterdag van 9:00 tot 18:00 uur (zaterdag tot 17.00 uur) de winkel bezoeken om persoonlijk door één van onze medewerk(st)ers geholpen te worden.
Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:
Onze fysieke winkel is geopend op de volgende dagen en tijden:
maandag van 13.00 uur tot 18.00 uur
dinsdag van 9.00 uur tot 18.00 uur
woensdag van 9.00 uur tot 18.00 uur
donderdag van 9.00 uur tot 18.00 uur
vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur
zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur
Met Carnaval (maandag en dinsdag), 1e en 2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, 1e en 2e Pinksterdag, 1e en 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Op Goede vrijdag hebben wij geen koopavond.
De webwinkel is 24 uur per dag geopend. Rondom feestdagen kunnen leveringen vertraging oplopen.
Indien u vragen heeft voor onze Klantenservice, dan kunt u contact opnemen op bovengenoemde openingstijden of mailen naar info@schellen.nl
Wij staan klaar voor al uw vragen over onze producten & diensten en over de webwinkel.
Stuur een e-mail naar info@schellen.nl wat u retour wilt sturen en de reden van retour.
U betaald zelf de kosten voor retourneren. (Het bedrag dat in rekening is gebracht als verzendkosten, alsmede onvoldoende gefrankeerde of onaangemelde retourzendingen wordt niet vergoed).
Na ontvangst van de goederen (in nieuwstaat) crediteren wij u het betaalde bedrag.
Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling.
Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.
Mogelijk is uw account inactief of gebruikt u niet de juiste login-gegevens. U kunt allereerst controleren of u de gebruikersnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kunt u kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar uw e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan u vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van uw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.
U kunt uw vraag richten via de e-mail aan info@schellen.nl
Wij geven dan zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen 24 uur antwoord op uw vraag.